Communicatie in woord
|
Webpagina's >Jezelf via een website presenteren vraagt om trefzekere woorden en pakkende beelden. Compact, met de juiste impact, aantrekkingskracht
èn google-proof. |
Tekst, beeld, ideeën en begeleiding
Paulissimo staat graag aan de lat voor het hele creatieve proces van een website: het concept, de tekstuele inhoud, fotografie en de begeleiding.
Paulissimo's uitgebreide netwerk biedt (desgewenst) een ontwerper die qua stijl en prijsstelling precies past bij het grafische ontwerp en/of de bouw van de website. Kringloop de Kempen Meer voorbeelden |
Muzikale Zonnestralen
voor Jolanda van den Berghe grijs&wijs vereeuwigd "Kloppend cijferwerk" GG AdministratieZ "Altijd een klik met je buurt" introductie buurtwebsite Witte Dorp "Daar heb je wat voor over" Kringloop de Kempen om sympathie op te roepen en sociaal aspect te benadrukken |
Slogans
Een slogan raakt in een paar woorden de kern van je product of dienst. Het geeft uitleg, onderstreept en kan een glimlach oproepen. Allemaal zaken die je product of dienst meer aantrekkingskracht geven, met als doel deze onweerstaanbaar te maken!
|
Namen bedenken
De aantrekkingskracht van een geschikte en originele naam is van onschatbare waarde. Een product of dienst verdient dan ook een naam die recht doet aan de inhoud. Het inzetten van een professional als Paulissimo is dan een goede investering want jouw 'business-uithangbord' moet écht aantrekkelijk zijn
en een flinke tijd mee kunnen. Inge Savenije Coaching: 'Ik vond dat de titel voor onze workshop "Spiegelen met Paarden & Psychosomatiek" anders moest. Maar hoe anders? Ondanks dat we elkaar (nog) niet ontmoet hadden, wist Paula uit één telefoongesprek al exact te filteren waar het ons in onze training en coaching met de paarden en de psychosomatiek om draait! We zijn blij met onze nieuwe titel en subtitel: "Wed op het winnende paard: zet in op je zèlf! ervaar de kracht van jouw onbewuste lichaamssignalen". Wat een creatieve, professionele en enthousiaste flits-samenwerking was dit. Paula bedankt!' |
Promotie ideeën
Wanneer je de kracht en de waarde weet van jouw product en antwoord kunt geven wanneer klanten vragen:
"What’s in it for me?"… Dan is dit de volgende stap:
jouw kernkracht vertalen naar een actie die verder reikt dan het maken van een website, drukken van een flyer of ontwikkelen van een huisstijl of slogan. Paulissimo maakt concepten op maat, passend bij de boodschap die je wilt uitdragen. |
Voorbeelden promotie ideeën
|
Dog Design Walk
Promotie voor Dog on Design van de 'Dog on Design-hondenfauteuils' door middel van het organiseren van de Dog Design Walk tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven. Met bijzondere fauteuils in diverse etalages en een pitstop voor hond en baas met hondenkoekjes/gebak en vers water/koffie en natuurlijk een uitprobeer-mogelijkheid voor de viervoeters van de fauteuils zelf.
film en edit: Hatsiekiedee tv |